4 Haziran 2012 Pazartesi

Oto Damage Hilesi


Öncelikle şunu söyleyim hile paylaşımına ara vermiştim. Sebebini de bilmesi gereken kişiler biliyor. Ama artık geri dönüyorum. Bilmek isteyen bazı arkadaşlar olabilir diye açıklama yapıyorum.

Anlatıma geçmek istiyorum.

Hilemiz kısaca şudur.

"Sabitteki 120 MB'Lık Near Damage & Premium Damage" hilelerinin boyutunu 5MB'a düşürdüm ve serileştirdim.

Son birşey söylemek istiyorum. Bana hile yapamazsın v.s diye söyleyen arkadaşlar vardı. Onlar da bu konuya sadece "Teşekkürler" yazarsa çok ama çok mutlu olacağım.


İndirdiğiniz .rar'ın içindeki pack klasörünü metin2'ye atın.
Serveriniz Oto Pack'li ise No Torrentle & Direk giriş varsa direk girişle girin.
Karakterinize giriş yapın ve hilenin tadını çıkartın.


İzlemek için resime ve ya buraya tıklayın


Virustotal sonucu için resime ya da buraya tıklayın.


İndirmek için resime ve ya buraya tıklayın.




Tam ekran izlemek isterseniz buraya tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder