3 Haziran 2012 Pazar

Metin2 M2Bob v1.2.2 Hilesi Videolu Anlatım – 03.05.2012 Güncellendi
Merhaba arkadaslar metin2 Oyununa ait güncel yeni versiyon Oyun hile botu suan cıkmıs
Bulunmaktadır İlk olarak ekran Görüntüsünü verelim
Hemen Metin2 M2Bob Multihack v1.2.2 kullanımını anlatalım sizlere
İlk olarak benim vermiş oldugum linkte hileyi indiriniz daha sonra rardan cıkarınız
masaüstüne gelen klasörlerden kayıt olma klasörün icinde metin2 boba nasıl kayıt
olacagınız anlatılmıstır eger uyeliginiz var ise yeni uyelik almaya gereke yoktur yada
Eger hata alıyorsanız yeni bastan bir kullanıcı adı alınız… Daha sonra Kullanıcı adı ve şifrenizi aldıysanız
M2Bob 1.2.2 hile botuna Tıklayarak calıstırınız sizden kullanıcı adı ve şifre isteyecektir
sizde almıs oldugunuz kullanıcı adı ve şifreleri Kullanarak Bota
Girişinizi tamamlayınız.
Metin2 Oyununda iken istediginiz gibi Hile Botunu kullanabilirsiniz

Detaylı Anlatım Videoda Verilecektir

Videolu anlatımı vermeden önce ilk olarak oyundan görüntüleri verelim
M2Bob Multihack v1.2.2  Versiyonu – Yeni
Arkadaslar hileyi denedim hile sorunsuz bir şekilde calısmaktadır şimdi ise
Hileyi yapamayan kullanıcılar icin video verecem videoda nasıl yapıldıgınıa
dair hersey anlatımı vardır
VİDEOLU ANLATIM

VİDEOLU ANLATIM:Metin2 Bob Multihack v1.2.2 Ve Videolu Anlatım icin Tıklayınız

Arkadaslar hileyi kullanamayan arkadaslar yukardaki videolu anlatımı izlesinler
videolu anlatımda hersey mevcuttur.
Hileye Eklenen Yeni Özelliklerden Görüntüler
Emegi gecenler Kısmı
Credits:SandMann016 and Slait ( Thank You )

Yeni Versiyon: Metin2 Bob Multihack v1.2.2 – Güncellendi

Güncellenme Tarihi: 03.05.2012 ( Yeni )

Kısa Özet:

Daha önceki vermiş oldugumuz m2bob uyelik istemiyordu ama bu yeni
Güncellenenen versiyonda ise üyelik tekrar istiyor yani m2bobu kullanmak
icin yeni uyelik almak gerekebilir indireceginiz linkte anlatımı vardır Eger daha
önceki Versiyonda Hata alıyorsanız bunu indirip deneyebilirsiniz.
DOWNLOAD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder