3 Haziran 2012 Pazar

Metin2 M2Bob Premium v1.2.2 Videolu Anlatım – Premium Hile Botu -29.04.2012 indir
Merhaba arkadaslar metin2 Oyununa ait güncel yeni versiyon Oyun hile botu suan cıkmıs
Bulunmaktadır İlk olarak ekran Görüntüsünü verelim
Metin2 Bob Multihack Yeni Versiyon 1.3 indir
Kafanızda olusan ilk yargı Easymetin2 hile botunu nekadar benzedigi olabilir
Hemen Metin2 M2Bob Multihack v1.2.2 kullanımını anlatalım sizlere
İlk olarak benim vermiş oldugum linkte hileyi indiriniz daha sonra rardan cıkarınız
Daha sonra Hile botunu calıstırınız ve gerekli olan ayarları yapınız eskisi gibi
Hile botunu sorunsuz bir şekilde kullanınız.

Detaylı Anlatım Videoda Verilecektir

Videolu anlatımı vermeden önce ilk olarak oyundan görüntüleri verelim
M2Bob Multihack v1.2.2  Premium Hile Botu
Arkadaslar hileyi denedim hile sorunsuz bir şekilde calısmaktadır şimdi ise
Hileyi yapamayan kullanıcılar icin video verecem videoda nasıl yapıldıgınıa
dair hersey anlatımı vardır
VİDEOLU ANLATIM

VİDEOLU ANLATIM:Metin2 Bob Multihack v1.2.2 Ve Videolu Anlatım icin Tıklayınız

Arkadaslar hileyi kullanamayan arkadaslar yukardaki videolu anlatımı izlesinler
videolu anlatımda hersey mevcuttur.
Hileye Eklenen Yeni Özelliklerden Görüntüler
Emegi gecenler Kısmı
Credits:SandMann016 and Slait ( Thank You )

Yeni Versiyon: Metin2 M2Bob Premium v1.2.2

Güncellenme Tarihi: 29.04.2012 ( Yeni )

Kısa Özet:

Hile Botu suan Premium Üyelige gecmiş bulunmakta olup kısa Bir süreligine
Herkes sorunsuz bir şekilde kullanacaktır ve hatalar düzetildi
Hile botunu kullanırken Artık uyelik istemiyor sorunsuz bir şekilde denenmiştir
Artık hic kimse uyelik almak zorunda deildir Bu versiyonda üyeliginiz
olmadan hile botunu sorunsuz bir şekilde Kullanabilirsiniz.
DOWNLOAD -  ( İndirme Linkleri )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder